sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Joulukirjoja

Meidän kirjasto on muuten mahtava ja sitä käytetään meidän perheessä usein, mutta yksi suuri vika siitä löytyy: siellä ei ole joulukirjoja!!

Muutama hassu kirja löytyy ja ne on luettu jo niin moneen kertaan ettei enää oikein jaksaisi...

Nyt olen päättänyt lähteä metsästämään kirjoja muualta, koska haluaisin lukea jouluisia juttuja muutenkin kuin tietokoneen ruudulta.

Minulta löytyy kaksi joulukirjaa itseltäni:
  • Joulukuun päiviä
  • Kotivinkin suuri joulukirja
Olen tehnyt listaa joulukirjoista, jotka ehdottomasti haluisin saada käsiini:
  • Lumoava joulu
  • Kaunis pieni joulu 
  • Talven taikaa
  • Kaarnasydän ja sammalkranssi
  • Tervetuloa joulu
  • Joulutunnelmia
  • Oi ihana joulukuu
  • Kaunis joulu kotiin
  • Syystunnelmia ja joulun odotusta
  • Joulun aika kultainen
Olisi mukavaa, jos laittaisitte omia kirjavinkkejänne kommettiboxiin, niin löytyy kaikki ihanuudet sitten samasta paikasta :)

-Tea

1 kommentti:

  1. Mä oon ostanut muutaman kirjan itselleni, että saan niitä lueskella! :)
    Kaarnasydän ja sammalkranssi on aivan ihana, siellä on paljon kaikenlaisia ihania vinkkejä. Ihan mun lempparikirjojani. Mulla on yksi sellainen kirja, minkä nimeä mä nyt en muistakaan... Mä yritän jossain vaiheessa sen löytää ja kirjoittaa nimen sulle. Siinä kans paljon kaikenlaista kivaa.

    VastaaPoista